• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Qatar Airways and RwandAir join forces to give customers greater choice and benefits over combined networks

03 August 2021

Qatar Airways passengers will be able to explore even more of Africa following its new partnership with RwandAir via their hubs at Doha and Kigali.

 

As a part of the strategic partnership, the extensive interline agreement will give customers access to the networks of both airlines, providing a travel experience and enhanced customer service including in the frequent flyer’s programmes. 

 

Customers can pick and choose from over 160 destinations in the combined networks of both airlines, which are connected via their home hubs of Doha and Kigali.

 

Source: Qatar Airways

الخطوط الجوية القطرية تتعاون مع الخطوط الجوية الرواندية لإتاحة أكبر قدرٍ من خيارات السفر والمزايا على شبكات وجهات الناقلتين

03 أغسطس 2021

يسرّ الخطوط الجوية القطرية أن تتيح للمسافرين إمكانية اكتشاف المزيد من الوجهات في إفريقيا، بعد إبرامها لاتفاقية شراكة جديدة مع الخطوط الجوية الرواندية، عبر مقار عمليات الناقلتين في كلّ من الدوحة وكيغالي.

 

وبفضل هذه الشراكة الاستراتيجية، سيتمكن المسافرون من الاستمتاع بالمزيد من خيارات السفر إلى شبكات وجهات كلّ من الناقلتين القطرية والرواندية، مع توفير تجربة سفر تتسم باليُسر والسهولة وتقديم خدمات لجميع المسافرين وتمكينهم من الاستفادة من مزايا برنامج المسافر الدائم.

 

كما سيتمكن المسافرون أيضاً من الاستمتاع بخيارات السفر إلى أكثر من 160 وجهة على شبكات وجهات الخطوط الجوية القطرية والخطوط الجوية الرواندية عبر مقار عمليات الناقلتين في الدوحة وكيغالي.

 

المصدر: الخطوط الجوية القطرية

 
follow us on